آکادمی زبان اکسیتو دارای 2 دپارتمان مجزا بوده و با بهره گیری از برترین استید زبان اسپانیایی و انگلیسی در تمامی شهر ها و استان های کشور به صورت حضوری و آنلاین مشغول به فعالیت می باشد.

درباره مدیریت:


استاد مهدی شهبازی دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی با بیش از 10 سال سابقه تدریس آیلتس و دارنده نمره 9 اسپیکینگ علاوه بر مدیریت گروه تخصصی آیلتس مهدی شهبازی که توسط وی و با همکاری چندی از اساتید برجسته در این زمینه پایه گذاری شده به عنوان منتور، مشاور و اگزمینر موسسات برجسته آیلتس در تهران مشغول به فعالیت می باشد.

این گروه آموزشی تاکنون توانسته با برگزاری کارگاه ها و دوره های آمادگی آیلتس در کارنامه کاری خود، نتایج حاکی از موفقیت و رضایتمندی فراگیرانش را نه تنها در ایران بلکه در کشورهایی چون کانادا و استرالیا (به صورت آنلاین) به ثبت رساند.

علاقه مندی مدیریت این گروه  به آموختن زبان های خارجه و داشتن مدرک در زبان های فرانسه، اسپانیایی و چینی حاکی از تسلط وی بر امر زبان آموزی بوده و متعاقبا باعث موفقیت هرچه بیشتر پروژه های آموزشی اش  در زمینه تدریس شده است.

وی همچنین با تجربه تدریس در دانشگاه و تمرکز بر روی تدریس آزمون های دکتری زبان  در ایران توانسته به روشی نوین جهت افزایش حداکثری نمره فراگیران در آزمونهای ذیربط و در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن دست پیدا کند.

 

سوابق تدریس مدرس دوره: 

مدرس مقاله نویسی علمی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران

مدیرآموزش موسسه البرز

مدرس، اگزمینر و مشاور آیلتس خانه آیلتس آفرینش تهران

مدرس، اگزمینر و منتور آیلتس موسسه بیان برتر تهران

مدرس آیلتس کالج بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدرس و اگزمینر آیلتس برون سازمانی شرکت های همراه اول تهران، بیمارستان امام خمینی تهران و مرکز طبی کودکان ایران

مدرس دوره های آزمون زبان دکتریept, msrt